Onze werkwijze

Nadat u een bestelling heeft gedaan nemen we deze direct in behandeling en maken de bestelling klaar voor verzending.

Direct na uw bestelling ontvangt u een factuur per email. Hierop staat de productinformatie, het totaalbedrag, uw gegevens en onze adresgegevens.

Het kan zijn dat de factuur als spam wordt gelezen, het is dus verstandig om uw overige mappen te controleren wanneer u geen mail van ons heeft ontvangen.

Elke bestelling die voor 16:00uur geplaatst is, wordt dezelfde dag op de post gedaan. Met uitzondering van het weekend want dat haalt postNL geen post op. Ook bezorgt postNL geen post meer op maandag sinds 01-01-2014.

De bestellingen gaan via brievenbus- of pakketpost. De manier van verzenden hangt af van uw keuze tijdens het bestelproces.

U ontvangt geen mail nadat uw bestelling verzonden is, omdat de bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst zijn dezelfde dag nog worden verzonden. Om het milieu te sparen ontvangt u de factuur alleen via de mail.

Verzending en levering

Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u altijd een bevestigingsemail in uw inbox. In de bevestiging staat uw factuurnummer en uw afleveradres. Kijkt u uw gegevens nogmaals na en meld het bij ons als er iets niet klopt. Uw bestelling wordt nog dezelfde dag verzonden volgens het onderstaande schema. postNL geeft aan dat de bestelling 1-2 werkdagen onderweg is. Mocht een artikel door omstandigheden toch niet op voorraad zijn dan ontvangt u een email met de mogelijkheden van de klantenservice.

Verzendkosten
Verzendkosten bestaan bij ons uit de materialen die we gebruiken om uw artikel veilig te verzenden, de post ophaalservice en de postzegel kosten.

  • Postverzending Nederland: €2,45
  • Pakketverzending Nederland: €5,25
  • Postverzending Buitenland: €3,75
  • Pakketverzending Buitenland: €6,95

Wanneer u uw bestelling niet binnen een week na bestelling heeft ontvangen, moet u contact met ons opnemen en zullen wij contact opnemen met postNL.


Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag en Zondag

check icoon Voor 16:00
vandaag verzonden

check icoon Voor 16:00
vandaag verzonden

check icoon Voor 16:00
vandaag verzonden

check icoon Voor 16:00
vandaag verzonden

check icoon Voor 16:00
vandaag verzonden

informatie icoon Na 16:00
morgen verzonden

informatie icoon Na 16:00
morgen verzonden

informatie icoon Na 16:00
morgen verzonden

informatie icoon Na 16:00
morgen verzonden

informatie icoon Na 16:00
morgen verzonden

informatie icoon Verzending
zal Maandag plaatsvinden.

* PostNL bezorgd geen post op Zondagen en Maandagen.

Retourneren

Hebt u een artikel ontvangen maar is het niet helemaal wat u verwacht had en wilt u het graag retourneren? Jammer, maar het kan gebeuren. Lees hier hoe u uw bestelling kunt retourneren. Check wel even of u aan de voorwaarden voldoet.

  • Retourneren kan tot 14 dagen na aankomst. De retour dient dan binnen deze 14 dagen bij ons aangemeld te zijn.
  • U kunt een artikel alleen retourneren als u deze niet heeft gebruikt of beschadigd.
  • Retour verzending kan alleen als alle onderedelen en het garantie bewijs aanwezig zijn.
  • Artikelen die u hebt gekocht met korting kunt u alleen ruilen voor een ander artikel.
  • LET OP! De kosten van de retourzending worden niet door ons vergoed.
  • Eventuele beschadigingen die door de post worden toegebracht omdat u het artikel niet goed heeft verpakt worden niet geaccepteerd.

Hoe kunt u het artikel retourneren?
Vul het retourformulier in die u op deze pagina kunt downloaden. Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.

Het aankoopbedrag exclusief verzendkosten wordt binnen 14 dagen (nadat wij uw pakketje hebben ontvangen) terug gestort op het IBAN nummer dat is opgegeven op het retourformulier. U kunt uw retour bij een PostNL punt bij u in de buurt op de post doen.

Retouradres:
Webpic
Postbus 7165
2701AD Zoetermeer
Nederland

Bij retour verlangen we dat onze artikelen geheel in een onbeschadigde en (indien mogelijk) originele verzend verpakking worden geretourneerd. Indien een artikel wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen, gebruikt is of niet compleet is, zullen wij u via een e-mail hiervan op de hoogte stellen en de eventuele verdere stappen nader uitleggen.

Hebt u vragen over het retourneren van uw bestelling? Stuur een e-mail naar klantenservicewebshop@gmail.com Download hier uw retourformulier

Betaalmethodes van onze webwinkel

In onze webshops heeft u de keuze uit meerdere betaalmethodes.
iDEAL, Yourgift.nl, VVVgiftcard, overboeking, paypal, paysafecard, Softbanking eCommerce en MisterCash/Bancontact.

Betalingen via overboeking duren langer en de bestelling zal daardoor iets later op de post kunnen. Paypal is een Amerikaanse betaalmethode en word door bijna al onze webshops geaccepteerd. Paypal wil niet dat wij gebruik maken van paypal op onze webshops waar wij wietgerelateerde artikelen verkopen.

Mocht uw betaalmethode niet bij de methodes staan dan kunt u ons een email sturen en kunnen we kijken of de betaalmethode toch kunnen ondersteunen.

Wij hebben geen fysieke winkel en het is daarom niet mogelijk om contant te betalen of om artikelen bij ons af te halen.